اسکلت فلزی بلاگ

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

اسکلت فلزی بلاگ

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

  • ۰
  • ۰

طراحی اتصالات استیل به بتن یک کار مهم و اساسی برای ایمنی در بسیاری از پروژه های ساختمانی است. مهندسینی که مرتباً این نوع اتصال را طراحی می کنند ، اغلب به دلیل اینکه هیچ نرم افزاری برای طراحی عناصر مختلف اتصال فولاد به بتن به طور کلی وجود دارد ، تلاش می کنند.

در حال حاضر ، استفاده از تعدادی ابزار مختلف برای تکمیل طراحی اتصالات استیل به بتن از جمله محاسبات دست ، یک عرف معمول است که هر یک از آنها عنصر مختلف اتصال - لنگر ، پایه پایه ، جوش ، سفت کننده - را با استفاده از مهندس پیروی چندین دستورالعمل فنی.

کاغذ سفید " طراحی اتصالات استیل به بتن " منتشر شده توسط هیلتی و مجله جدید مهندس عمران به دنبال ایجاد نرم افزار مهندسی PROFIS از هیلتی است که برای پرداختن به این موضوعات تهیه شده است.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، نرم افزار مهندسی PROFIS مهندسی هیلتی با استفاده از حل کننده منحصر به فرد CBFEM (روش اجزاء محدود مبتنی بر مؤلفه) IDEA StatiCa است.

حل چالش اتصال فولاد به بتن

Lubomir atabatka ، مدیر عامل شرکت IDEA StatiCa ، از این همکاری خوشحال است: " ما معتقدیم که روش جدید عنصر محدود مبتنی بر مؤلفه ، رویکرد صحیحی برای شکستن محدودیت های توپولوژیهای لنگر انداز / پایه و در عین حال اولویت ایمنی است. ما CBFEM را در هسته اصلی محصول خود یعنی Idea StatiCa Connection قرار داده و هیلتی آن را در مجموعه جدید مهندسی PROFIS خود ادغام کرده است. "

توسعه نرم افزار جدید مهندسی PROFIS با در نظر گرفتن چالش ها ، تحقیقاتی را که منجر به راه حل شده است ، مورد بررسی قرار می دهد و دقیقاً نشان می دهد که چگونه این نرم افزار تضمین می کند که هر چهار مؤلفه اتصال اصلی می توانند مطابق با الزامات کد در کسری از زمان فعلی طراحی شوند. طول می کشد تا کار را انجام دهد

بر اساس تحقیقات هیلتی در بین 100 مهندس عمران ، مدت زمان طراحی شده برای یک اتصال جداگانه به طور متوسط ​​50٪ کاهش می یابد ، بسته به پیچیدگی محاسبه ، می دهد یا طول می کشد. و اگر در حین سوراخ کردن کمتر سوراخ کنید ، پس انداز اضافی بالقوه ای در زمان مادی و عملیاتی و همچنین مزایای سلامتی و ایمنی وجود دارد ، مزایا برای همه در زنجیره تأمین روشن است.
کاغذ سفید را بخوانید

آیا شما علاقه مند به اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی قدرت CBFEM مهندسی PROFIS هستید؟

ضبط ما از وبینار مشترک روی اتصالات فولادی به بتن را بررسی کنید و یا ارائه از دانشگاه Autodesk 2019 ، که در آن به چالش ها و محدودیت در روند طراحی فولاد به بتن پرداخته شده است را بررسی کنید.

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • مصطفی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی