اسکلت فلزی بلاگ

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

اسکلت فلزی بلاگ

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

  • ۰
  • ۰

اسکلت فلزی در ایران

در این مقاله به اسکلت فلزی در ایران میپردازیم:لطفا سوالات خود را در بخظ نظرات مطرح فرمائید

اسکلت فلزی با دیوار برشی فولادی: که وزن آهن آلات مصرفی در آن 35 تا 45 کیلوگرم برای هر مترمربع است که نسبت به سازه‌های متداول 50 درصد کمتر است.

در این نوع ساختمان برای ساختن ستون‌ها و تیر از پروفیل فولادی استفاده می‌شود. همچنین از نبشی تسمه و برای زیرستون‌ها از صفحات فولادی (بیس پلیت) استفاده می‌نمایند و معمولاً دو قطعه را به‌وسیله جوش به هم دیگر متصل می‌نمایند. سقف این نوع ساختمان‌ها ممکن است تیرآهن و طاق ضربی باشد یا از انواع سقف‌های دیگر از قبیل تیرچه‌بلوک غیره استفاده می‌گردد.

برای پارتیشن‌ها می‌توان مانند ساختمان‌های بتونی از انواع آجر یا قطعات گچی یا چوبی و سفال‌هایی تیغه‌ای استفاده نمود. درهرحال جداکننده‌ها می‌باید از مصالح سبک انتخاب شود. در بعضی کشورها برخلاف کشور ما برای اتصال قطعات از جوش استفاده نکرده بلکه بیشتر از پرچ یا پیچ و مهره استفاده می‌نمایند. البته برای ستون‌ها نیز می‌توان به‌جای تیرآهن از نبشی یا ناودانی استفاده نمود.

در کل منظور از ساختمان فلزی ساختمانی است که ستون‌ها و تیرهای اصلی آن از پروفیل‌های مختلف فلزی بوده و بار سقف‌ها و دیوارها و جداکننده‌ها (پارتیشن‌ها) به‌وسیله تیرهای اصلی به ستون منتقل‌شده و وسیله ستون‌ها به زمین منتقل گردد.

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • مصطفی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی