اسکلت فلزی بلاگ

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

اسکلت فلزی بلاگ

مقالات و محتوا ما را در زمینه اسکلت فلزی در وب سایت بلاگ دنبال کنید، کارخانه و پیمانکاری و قیمت انواع اسکلت فلزی

  • ۰
  • ۰

یکی از دلپذیرترین ناهنجاری های معماری ، تنوع راه حل های تولید شده توسط هر سایت خاص است. از پروژه های فرضی دانشگاهی توسط دانشجویان معماری گرفته تا ورودی های مسابقه بین المللی طراحی حرفه ای ، دیدگاه ها ، مواضع مختلف و تجربیاتی که توسط چندین تیم طراحی شده برای استراحت در یک سایت ارائه شده است می تواند دارای ایده های متضاد باشد.

به تازگی ، ما در مورد Nestinbox ، گزارشی از شرکت معماری سوئدی Manofactory برای پیوستن مجموعه ای از خانه های ساده و کاربردی به صورت صخره ای در استکهلم گزارش دادیم و به خواسته های افزایش جمعیت و قیمت زمین در شهرهای سراسر جهان رسیدگی کرد. اکنون صخره های استکهلم موضوعی کاملاً متفاوت ، هرچند دقیقاً همان مفهوم تحریک آمیز توسط شرکت سوئدی UMA ، بوده است. به جای مسکن خصوصی ، UMA استخر بی نهایت استکهلم را ارائه می دهد ، استخر عمومی 1 کیلومتر در امتداد صخره های سودرمالم پایتخت سوئد.

استخرهای عمومی یا خانه های خصوصی - استکهلم چگونه باید از صخره های خود استفاده کند؟

 

اینفینیتی استخر به فاصله 1 کیلومتری فضای عمومی در امتداد صخره های سودرمالم ، مکانهای دیدنی از ورودی باشکوه بالتیک ، جایی که یک مجمع الجزایر به آرامی در منظره شهری استکهلم مخلوط می شود ، ارائه می دهد. در طول بهار ، تابستان و پاییز ، یک استخر پشت بام با گرمای زباله گرم می شود و آب آن از طریق دریای بالتیک از طریق یک مرکز تصفیه تأمین می شود. در ماه های سردتر زمستان ، آب یخ می زند تا سطحی ایده آل برای اسکیت روی یخ ایجاد شود.
این تصویر را ذخیره کنید!

 

این سازه در زیر استخر شامل اتاق رختکن ، دوش و سونا می باشد ، همچنین منظره ای بدون مانع به سمت دریای بالتیک دارد. شبیه به Nestinbox ، سازه ی فلزی با بار استخر Infinity به بستر صورت های صخره های موجود پیچیده شده است ، در حالی که یک ساختار ثانویه بتونی مدولار می تواند توسط جرثقیل در ساختار فولادی نصب و ایمن شود.

 

  • ۹۸/۱۰/۱۹
  • مصطفی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی